Autor |
Wiadomość |
Pietrass
Moderator
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 6 Luty 2008, 19:46 Temat postu: |
|
|
w podstawówce się uczysz na pamięć wierszyków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Asia
sałatamen
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 8 Luty 2008, 17:30 Temat postu: |
|
|
Poprawa z matematyki jest 23 lutego o godz. 8.15, jakby jeszcze ktoś nie wiedział. Wiecie może w jakiej sali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ice_lord
marchewkamen
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: e?
|
Wysłany: 8 Luty 2008, 17:41 Temat postu: |
|
|
i to bedzie tylko czesc praktyczna czy od razu teorie bedziemy zaliczac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrass
Moderator
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 0:46 Temat postu: |
|
|
teorie?? loooool
to już taki pewny jesteś że egzamin zaliczysz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asia
sałatamen
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 13:41 Temat postu: |
|
|
Tylko zadania będą... Czy ktoś z was spisał zadania, z egzaminu z matmy, jak były konsultacje i mógłby wrzucić na neta?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asia dnia 9 Luty 2008, 21:30, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 23:20 Temat postu: |
|
|
Moje zadania były takie:
1)
Analiza funkcji (bez przegięć ) f(x)=(x^2+6x-7)/(x-2)
2)
Wykazać że dla prostopadłościanu prawdziwa jest nie równość:
P^3>=216*V^2
gdzie P to pole ścian a V objętość
3)
Obliczyć limy:
a)
xn=pierwiastek(3n^2-n+5)-pierwiastek(3n^2-2*n)
b)
yn=pierwiastek n-tego st.(5n^3+2n*cos(n))
c)
zn=((3n-2)/3n+2))^3n
4)
Wielomian taylora dla f(x)=e^x w x0=? (nie napisalem wartości) oraz obliczyć za jego pomocą wartość dla x= pierw x-tego st (e)/1
5)
pole ograniczone wykresami:
f(x)=5x^2-x
g(x)=4x^2+x+3
6)
objętość bryły obrotowej z wykresu funkcji (nie wypisałem do tego danych)
7)coś tam z macierzą było (chyba wyznaczniki i liczba rozwiązań dla wartości parametru k)
równania układu (zamiast kolejnych numerów x wpisałem litery x, y, z)
kx-2ky=2
ky-2kz=-5
x+kz=2
To tyle co wypisałem sobie... (równania mniej-więcej zapisane tak jak by w excelu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulcia O.
brukselkamen
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 23:25 Temat postu: |
|
|
Zadania były praktycznie takie same jak na tym treningu przed egzaminem. Jednak trzeba robić Hybowskimi sposobami, także radzę pożyczyć zeszyt z grupy 5 lub 6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 23:27 Temat postu: |
|
|
ja juz sobie zkserowałem takowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulcia O.
brukselkamen
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 23:36 Temat postu: |
|
|
chyba nawet wiem który
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrass
Moderator
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 10 Luty 2008, 0:03 Temat postu: |
|
|
"Hybowskimi sposobami" jak mnie to wkurwia,
¢нμĵ że dobrze czy nie dobrze byle by było tak jak profesorek chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asia
sałatamen
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 10 Luty 2008, 15:29 Temat postu: |
|
|
A dało by radę napisać, jakie to są te "Hybowskie" sposoby? Czego należy unikać, a na co szczególnie zwracać uwagę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrass
Moderator
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 10 Luty 2008, 23:19 Temat postu: |
|
|
Sposob 1:
zacząć jeść KARTOFLE (podkreślam KARTOFLE nie ziemniaki) a wtedy wiedza sama wejdzie Ci do głowy.
No i też bedziesz wyglądać jak kartofel ale mniejsza z ym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asia
sałatamen
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 11 Luty 2008, 15:16 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za info, ale chodziło mi raczej o sposoby rozwiązywania zadań, a nie o model żywieniowy studenta wg dr. Hyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrass
Moderator
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 12 Luty 2008, 0:44 Temat postu: |
|
|
grunt to odpowiednia dieta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asia
sałatamen
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 13 Luty 2008, 9:34 Temat postu: |
|
|
No, jasne. Do tego jednak przydałyby się wskazówki, na co P. Prowadzący patrzy przychylnym okiem, nie sądzisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aga:P
brukselkamen
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 13 Luty 2008, 12:19 Temat postu: |
|
|
Powinien zwracać uwagę tylko na to, czy dobrze się liczy i dobry wynik wychodzi, a nie jakieś głupie "Hybowskie sposoby". Po co to komu? Przecież w przyszłości nie będziemy rozwiązywać nic jego sposobami i tłumaczyć ludziom, że to sposób naszego p.prowadzącego, bo będą patrzeć na nas, jak na niepełnosprawnych umysłowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
madziula
marchewkamen
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 13 Luty 2008, 14:54 Temat postu: |
|
|
ja szczerze mówiąc nie zauważyłam tych hybowskich sposobów... robiłam tak jak się nauczyłam i jak umiem i zdałam egzamin z matematyki. więc moim zdaniem nie trzeba zadań robić nie wiadomo jakimi sposobami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrass
Moderator
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 13 Luty 2008, 16:55 Temat postu: |
|
|
może sama nie byłaś świadoma że takimi sposobami robisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
madziula
marchewkamen
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 13 Luty 2008, 17:25 Temat postu: |
|
|
hehe... możliwe. ja robiłam sposobami takimi jakimi uczyli w szkole średniej.. . czyli chyba najprostszymi jakie mogą być. u dr H. trzeba wszystko dokładnie opisać, czyli np. jeśli opuszcza się wartość bezwzględna to trzeba wyjaśnić dlaczego można tę wartość opuścić, narysować wykres i sformułować wniosek. itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorok
brukselkamen
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: że znowu...
|
Wysłany: 13 Luty 2008, 18:36 Temat postu: |
|
|
aga:P napisał: | Powinien zwracać uwagę tylko na to, czy dobrze się liczy i dobry wynik wychodzi, a nie jakieś głupie "Hybowskie sposoby". Po co to komu? Przecież w przyszłości nie będziemy rozwiązywać nic jego sposobami i tłumaczyć ludziom, że to sposób naszego p.prowadzącego, bo będą patrzeć na nas, jak na niepełnosprawnych umysłowo |
proponuję, żebyś powiedziała mu to w cztery oczy
... ale dopiero po sesji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|